Polacy wysłali ponad 100 tysięcy kostek czekolady, tych tradycyjnych i wirtualnych, w ramach akcji „A Ty komu podarujesz Ostatnią Kostkę?”. Podarowali je wyjątkowym osobom wraz ze spersonalizowaną wiadomością, która podkreślała łączącą ich relację. W sklepach można jeszcze kupić czekolady bez „Ostatniej Kostki”, ale trzeba się spieszyć. Tradycyjne i wirtualne kostki można wysyłać na www.fioletowastrona.pl tylko do końca lipca.
Polacy uwielbiają się dzielić!
W ramach akcji „A Ty komu podarujesz Ostatnią Kostkę?” marka Milka przygotowała dla Polaków tabliczki z limitowanej linii, klasycznych czekolad 100 g.... jednak bez ostatniej kostki! Wszystko po to, by mogli przesłać tę najcenniejszą kostkę komuś wyjątkowemu. Szybko okazało się, że Polacy uwielbiają się dzielić - bardzo chętnie włączyli się w akcję i w niespełna trzy miesiące wysłali ponad
100 tysięcy kostek!
„Wiedzieliśmy, że Polacy chętnie się dzielą, szczególnie z najbliższymi osobami. Są skłonni podarować nawet najcenniejsze rzeczy, wiedzą też, jak wiele może znaczyć pozornie tak mały gest, jakim jest podarowanie komuś ostatniej kostki ulubionej czekolady. Potwierdziły to zainicjowane przez nas badania „Co wiemy o skłonności Polaków do dzielenia się?”. Bardzo się cieszymy, że tak jest i to na tak dużą skalę, czego dowodem jest tak duża liczba wysłanych kostek“ - powiedziała Urszula Czerniawska, Junior Brand Manager marki Milka, Mondelez Polska sp. z o.o.
Z kim najchętniej dzielą się Polacy?
Z raportu „Co wiemy o skłonności Polaków do dzielenia się?” zainicjowanego przez markę Milka wynika, że Polacy najchętniej dzielą się i pomagają najbliższym. Drobne gesty takie jak wspólne jedzenie czekolady mają charakter „intymny” - skierowane są najczęściej do męża lub żony, mamy lub taty, dzieci lub rodzeństwa.
Badanie potwierdziło także, że Polacy są pomocni i gościnni. Niemalże wszyscy byliby gotowi kupić osobom potrzebującym jedzenie, czy oddać rzeczy, których już nie używają. Co więcej, w polskich domach mile widziani są nawet niespodziewani goście. Aż 2/3 Polaków zadeklarowało, że zaoferowałoby znajomym napoje czy przekąski podczas niezapowiedzianej wizyty.[1]
A Ty komu podarujesz swoją Ostatnia Kostkę?
Jeśli jeszcze nie obdarowałeś wyjątkowej osoby, nie ma na co czekać! Już dziś poszukaj tabliczki mlecznej czekolady Milka bez ostatniej kostki. Mechanizm akcji jest prosty. Wystarczy, że przypomnisz sobie wspomnienia łączące Cię z tą wyjątkową osobą. Następnie wejdziesz na stronę www.fioletowastrona.pl i wpiszesz kod z promocyjnego opakowania Milka Alpine Milk 100g bez ostatniej kostki, a bliska ci osoba otrzyma przesyłkę pocztową z ostatnią kostką czekolady Milka. Na stronie możesz także wysłać wirtualną kostkę ze spersonalizowaną wiadomością. Akcja trwa do końca lipca!
[1] Raport „Co wiemy o skłonności Polaków do dzielenia się?” realizowane przez agencję badawczą IQS na zlecenie marki Milka. Badanie zostało przeprowadzone na reprezentatywnej grupie 800 osób, Polaków w wieku 15-50 lat.
Link do strony artykułu: https://wwwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/ponad-100-tysiecy-ostatnich-kostek-wyslanych-w-ramach-akcji-milka